Szanowni Państwo!

Poniżej znajdziecie informacje o aktualnych ofertach pracy w Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu.

Załączniki


________________________________________________________________________________

Miejska Pracownia Urbanistyczna

poszukuje kandydata na stanowisko

ds. administracyjnych

Zakres podstawowych czynności

1) prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu,

2) prowadzenie sprawozdawczości, przygotowywanie planów pracy,

3) przygotowywanie projektów aktów prawnych,

4) przygotowywanie regulaminów, instrukcji, procedur i innych dokumentów wewnętrznych,

5) przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, interpelacje itd.,

6) rejestracja pism przychodzących i wychodzących w systemie elektronicznym,

7) przeprowadzanie analizy ryzyka typu BI (bezpieczeństwo informacji) w dedykowanym narzędziu informatycznym,

8) wsparcie działań związanych z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej oraz bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa.

Wymagania obowiązkowe

1) wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub średnie w przypadku studenta 5-go roku prawa,

2) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,

3) umiejętność obsługi pakietu MS Office,

4) umiejętność redagowania pism,

5) znajomość przepisów prawnych z zakresu administracji oraz ochrony danych osobowych,

6) wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa,

7) kreatywność,

8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

9) obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie zawodowe, w zakresie prawa, administracji, zarządzania (praca, staż, praktyki),

2) studia podyplomowe, kursy, uprawnienia z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem, zarządzania ryzykiem w zakresie cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,

3) umiejętność dokonywania analizy prawnej,

4) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego,

5) ogólna wiedza z zakresu planowania przestrzennego,

6) wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność,

7) umiejętność analitycznego myślenia,

8) dyspozycyjność,

9) umiejętność rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty

1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2) list motywacyjny;

3) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie);

4) podpisane oświadczenia o:

   a) posiadanym obywatelstwie,

   b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

   c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

   d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

   e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Administratora - Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu z siedzibą przy ul. Za Bramką 1, 61-642 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji,

5) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydata/ki, który/a zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).

Inne informacje:

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w punkcie informacyjnym Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu (III piętro), listownie na adres Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu albo mailowo na adres rekrutacja@poznan.mpu.pl (należy załączyć podpisane skany wymaganych dokumentów) w terminie do 6 maja 2024 r.

UWAGA! Decyduje data wpływu dokumentów do Pracowni.

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca zespołowa;

2) praca wymaga dużej mobilności, kontaktu z klientami oraz sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z innymi pracownikami i instytucjami;

3) praca administracyjna przy komputerze;

4) miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Oferujemy:

1) stabilne zatrudnienie;

2) wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego;

3) 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku);

4) przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań w terminie do 2024-05-06.

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Do pobrania:

Klauzula informacjna


________________________________________________________________________________

Miejska Pracownia Urbanistyczna

poszukuje kandydata na stanowisko

ds. obsługi geoinformatycznej

Zakres podstawowych czynności

1) pozyskiwanie, przetwarzanie, monitorowanie i analiza danych przestrzennych,

2) administrowanie repozytorium danych przestrzennych, w tym rejestru mpzp,

3) prowadzenie zbioru APP i digitalizacja aktów prawa miejscowego,

4) wdrażanie narzędzi informatycznych i geoinformatycznych usprawniających pracę  oraz funkcjonowanie Pracowni,

5) sprawowanie obsługi geoinformatycznej Pracowni,

6) współpraca przy opracowywaniu planu ogólnego gminy.

Wymagania obowiązkowe

1) wykształcenie wyższe na kierunku geoinformacja, geoinformatyka, planowanie przestrzenne, geografia, geodezja, informatyka lub im pokrewne,

2) umiejętność obsługi systemów informacji geograficznej, sporządzania analiz przestrzennych, zarządzania danymi,

3) wiedza z zakresu obsługi i tworzenia systemów informacji geograficznej,

4) umiejętność obsługi pakietu MS Office,

5) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,

6) komunikatywność,

7) kreatywność,

8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

9) obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe

1) umiejętność analitycznego myślenia,

2) wykształcenie wyższe na kierunku architektura, urbanistyka,

3) wykształcenie podyplomowe z zakresu planowania przestrzennego, geoinformatyki lub geoinformacji,

4) ogólna wiedza z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,

5) doświadczenie zawodowe w zakresie planowania przestrzennego, geoinformatyki, geoinformacji (staż, praktyka, zatrudnienie),

6) znajomość języków programowania np. Python, SQL,

7) znajomość języka angielskiego - na poziomie średniozaawansowanym w mowie i piśmie,

8) umiejętność tworzenia i administracji baz danych,

9) umiejętność obsługi programów graficznych,

10) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego.

Wymagane dokumenty

1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2) list motywacyjny;

3) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie);

4) podpisane oświadczenia o:

  a) posiadanym obywatelstwie,

  b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Administratora - Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu z siedzibą przy ul. Za Bramką 1, 61-642 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji,

5) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydata/ki, który/a zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).

Inne informacje:

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w punkcie informacyjnym Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu (III piętro), listownie na adres Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu albo mailowo na adres rekrutacja@poznan.mpu.pl (należy załączyć podpisane skany wymaganych dokumentów) w terminie do 6 maja 2024 r.

UWAGA! Decyduje data wpływu dokumentów do Pracowni.

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca zespołowa;

2) praca wymaga kontaktu z klientami oraz sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z innymi pracownikami i instytucjami;

3) praca administracyjna przy komputerze;

4) miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Oferujemy:

1) stabilne zatrudnienie;

2) wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego;

3) 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku);

4) przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań w terminie do 2024-05-06.

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Do pobrania:

Klauzula informacjna

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej